Re: xscreensaver

On Thu, Dec 16, 2004 at 11:46:04AM +0100, Bartosz Gogel wrote:
> działać na roocie pod Xami, jego wybór, nie widzę stosowności wyrażania
> tutaj takiej opinii, chyba  nie od tego jest ta lista. Btw: nie po to
> napisał na listę żeby beszczelnie usłyszeć "man xsceensaver". Gdyby tak
> było, 3/4 listów odwoływałoby się do RTFM.
> No ale cóż, zawsze znajdą się tacy co to muszą się beszczelnie pochwalić
> że w końcu nauczyli się czytać manuale :P
W takim razie wynika z tego, że 3/4 listów to po prostu syf. Kretynizmem
jest najpierw czegoś używać, a potem czytać do tego instrukcję obsługi.
Nie bardzo tylko wiem, jak nazwać takich, którzy używają i do tego nie
chce im się zajrzeć do instrukcji, tylko pytają innych.

Pląk łorning.

> --
^^^^^^ Coś ci się tu wogóle spsuło i popraw to.
--
Michał