Re: Sarge - problem

Lukas CoX wrote:
System bez zarzutu, tylko trapią mnie dwie rzeczy: - po pewnym czsie użytkowania, przeglądania netu słuchania muzyki najnormalniej zawiesza mi się panel KDE...na pewien dość długi czas...w sumie mi to nie przeszkadza, bo korzystam z konsoli, ale chcę się dowiedzieć : CZEMU?
Miałem podobne objawy podczas pracy z konquerorem - wieszało się całe KDE. Pomagało tylko ctrl+alt+f1 i $ ps aux $ kill -9 xxx
Któryś upgrade z kolei rozwiązał problem (a ja polubiłem firefox-a ;)
Może więc apt-get pomoże?

- drugi problem: podczas np: zmiany kofiguracji X po zapisaniu zmian do xfree config po wklepaniu kombinacji ctrl+alt+backspace restartuje sie x, ładuje się gdm loguje sie i kde zwiesza sie podczas ładowania na "inicjalizacja usług....", gnome w ogóle po wyświetleniu splasha i koniec...nic tylko restart..potem jest ok.
Musi pisać jakieś logi... Poszukaj. Popróbuj innych kombinacji:
$ /etc/init.d/gdm stop
$ startx
I zobacz czy się załaduje

Spróbuj go odpalić z poziomu innego *dm (kdm, xdm)..

A tak ogólnie to nie wiem ;(

--
/// Szymon Nieradka