Re: najlepszy x-term

On Tue, Dec 14, 2004 at 10:10:36PM +0100, Jacek Kawa wrote:
> gnome-terminal 1.x był dobry (w każdym razie odkąd miałem okazję go używać):
>  miał miłe tło, zjadliwe kolory i dostępne właściwe czcionki. Po
>  uruchomieniu można było bez większych kłopotów wprowadzać polskie literki,
>  czy korzystać z różnych dziwnych klawiszy (jak DEL ;>). g-t1 nie miał też
>  -o ile pamiętam- menu, dzięki czemu stosowanie skrótów w mc nie groziło
>  osiąganiem rezultatów odmiennych od założonych.
>  Ważne było też,że uruchamiał się szybko i był dostępny na obu komputerach,
>  które miałem wtedy pod ręką.
>  Kiedy zatem nagle uaktualnił się do wersji 2, stracił w moich
> [...]

Dokładnie tak samo było ze mną, poza tym że później wróciłem do niego. W
obecnej wersji (teraz mam 2.8, ale już od kilku wersji tak jest) znowu
jest używalny :-) A menu można mu bez problemu wyłączyć. Jedynie chyba w
prędkości uruchamiania nie dogonił jeszcze całkiem 1.x

Marcin
--
Marcin Owsiany <porridge@debian.org>             http://marcin.owsiany.pl/
GnuPG: 1024D/60F41216  FE67 DA2D 0ACA FC5E 3F75  D6F6 3A0D 8AA0 60F4 1216