Re: [debian-pl ;]

On Wed, Dec 15, 2004 at 11:25:22AM +0100, Piotrek Gaszczyński wrote:
> Jestem to nowy ale myśle że moge coś zasugerować... Mianowicie czy nie
> lepiej by sie czytało liste gdyby do tematów wiadomości był dodawany
> przedrostek mowiący skąd ta wiadomość przyszła np. [debian-pl] - tak jak
> jest np. na Slackliscie. Moze nie jest to aż takie ważne ale jak
> subskrybuje kilka list i żadna nie dodaje tego przedrostka to czasami
> mozna sie pogubić skąd dana wiadomość przyszła... wiem wiem wystarczy
> spojrzec na adres ale chyba fajnie by bylo gdyby było to już zawarte w
> temacie... nie sądzicie że byłoby to jakieś udogodnienie?

Przedrostków generalnie nie lubię, bo skracają faktycznie widoczną
długość tematu w wielu programach. Poza tym są niekiedy problemy z
powielaniem tych przedrostków w odpowiedziach na listy (nie zawsze są
one poprawnie wycinane przez listserwer). Podobnie narzędzia
archiwizujące listy na WWW również nie zawsze radzą sobie z odpowiednim
wycinaniem.

A co do informacji skąd dany list przyszedł, to wystarczy sobie ustawić
filtrowanie poczty tak, aby była rozdzielana na odpowiednie foldery
np. na podstawie nagłówka List-Id. Praktycznie każdy rozsądny system
pocztowy ma taką możliwość.

Wanted