Re: [debian-pl ;]

On Wed, Dec 15, 2004 at 11:25:22AM +0100, Piotrek Gaszczyński wrote:
> Jestem to nowy ale myśle że moge coś zasugerować... Mianowicie czy nie
> lepiej by sie czytało liste gdyby do tematów wiadomości był dodawany
> przedrostek mowiący skąd ta wiadomość przyszła np. [debian-pl] - tak jak
> jest np. na Slackliscie. Moze nie jest to aż takie ważne ale jak
> subskrybuje kilka list i żadna nie dodaje tego przedrostka to czasami
> mozna sie pogubić skąd dana wiadomość przyszła... wiem wiem wystarczy
> spojrzec na adres ale chyba fajnie by bylo gdyby było to już zawarte w
> temacie... nie sądzicie że byłoby to jakieś udogodnienie?

A od czego masz procmaila albo filtrowanie wiadomości w kliencie?

Ja subskrybuję prawię 20 grup debianowych i żadna nie ma dodatków w temacie
wiadomości. Jakoś wcale się nie gubię, bo procmail mi to ładnie układa
w katalogach, a mutt'em sobie czytam po kolei każdą listę ;)

pozdr,
fEnIo
--
      _      Bartosz Fenski | mailto:fenio@o2.pl | pgp:0x13fefc40 | IRC:fEnIo
    _|_|_     32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - w. malopolskie - Polska