Re[2]: apache i public_html dla userow

Witaj Mikołaj,

W Twoim liście datowanym 10 grudnia 2004 (01:03:52) można przeczytać:

MM> A zauważyłeś może, że w httpd.conf stoi jak byk:
MM> "# Almost any Apache directive may go into a VirtualHost container."
MM> Jeśli nadal nic Ci to nie mówi to napisz, to podeślę Ci gotową

dobra no widze ...

w httpd.conf zahaszowalem:

#<IfModule mod_userdir.c>
#    UserDir public_html
#</IfModule>

dodalem to do virtualki ktora ma takze wskazywac jak glowna domena na
/home/www/html

i mimo to mozna nadal wlazic na www.glownadomena.pl/~user

hm

--