Re[4]: webalizer po polsku dokonczenie

Witaj Marek,

W Twoim liście datowanym 9 grudnia 2004 (23:28:02) można przeczytać:

MA> Witaj bieniu,

MA> W Twoim liście datowanym 9 grudnia 2004 (23:20:09) można przeczytać:

MA> Ale ze mnie pajac to miało isć na grupe a ja cię spamowałem.
MA> A tak się zastanawiałęm dlaczego to nie włazi na grupe :D
MA> dpkg-reconfigure locales
MA> wybierz pl_PL
MA> i sprawdz
MA> /etc/environment
MA> LC_ALL=pl_PL
MA> wtedy debian będzie cały po polskiemu :D

uhm wszystko jak mowisz jest i nadal:

~# /usr/bin/webalizer -c /etc/webalizer.conf
Webalizer V2.01-10 (Linux) locale: C
Using logfile /var/lib/apache/logs/server_access_log (clf)
Creating output in /home/statystyki/server
Hostname for reports is 'server'
Reading history file... webalizer.hist
Generating report for November 2004
Generating report for December 2004
Generating summary report
Saving history information...
60991 records (3388 ignored) in 0.47 seconds

nie wiem juz

--
Pozdrowienia,
 bieniu gras