webalizer po polsku

Witaj lista!

hejka

nie wiem do konca jak wlaczyc w webalizerku aby statystyki generowane
byly po polsku, wiem ze trzeba kompilowac z jezykiem polskim ale
chcialem to miec po debianowemu...

debian SID
pakiecik debiana z apt
czy musze sciagac source i robic pakiet z uwzglednieniem jezyka
polskiego ??

nie wiem cyz w konfigu czegos nie wystarczy zmienic ...

probowalem zrobic pakiet z source i pokolei:

zmienilem link symboliczny webalizer_lang.h do jezyka polskiego i
dalej

apt-get source webalizer
apt-get build-dep webalizer
dpkg-buildpackage -rfakeroot -uc -us
dpkg -i webalizer....

i niestety mimo tego generujac statystyki mam:

Webalizer V2.01-10 (Linux 2.4.27-ow1) locale: C

i nadal sa po angielsku

--
Pozdrowienia,
 bieniu gras