Re[3]: backup

Hello bieniu,

Wednesday, December 8, 2004, 11:33:58 AM, you wrote:

> [...]

bg> nie dysponuje napędem taśmowym

bg> wyglada to tak:

bg> serwer
bg> serwer2 - backup

bg> backup robiony z poszczegolnych katalogow na serwerze 2 na dysku

bg> rsync nawet w miare sie sprawdza ale jak np wykasuje jakis plik na
bg> serwerze to na serwerze2 - backup juz nie usunie tego pliku czyli nie
bg> porownal czy oba katalogi sa identyczne ... moze pominalem jakas opcje
bg> rsync ... bed eprobowac

to moze flexbackup??
niezly tez jest glastree, ale trzeba zdalnie dysk montowac

--
Best regards,
 serafin                            mailto:serafin@bazafirm.pl