Re[2]: backup

Witaj Andrzej,

W Twoim liście datowanym 8 grudnia 2004 (09:59:55) można przeczytać:

AD> "Zajefajna" jest amanda, szczególnie jeśli dysponujesz
AD> napędem taśmowym. Naprawdę rewelacyjne możliwości.
AD> praca przez sieć, powiadamianie o złej (nie-kolejnej)
AD> taśmie. Jednym  słowem - super.

nie dysponuje napędem taśmowym

wyglada to tak:

serwer
serwer2 - backup

backup robiony z poszczegolnych katalogow na serwerze 2 na dysku

rsync nawet w miare sie sprawdza ale jak np wykasuje jakis plik na
serwerze to na serwerze2 - backup juz nie usunie tego pliku czyli nie
porownal czy oba katalogi sa identyczne ... moze pominalem jakas opcje
rsync ... bed eprobowac

--
Pozdrowienia,
 bieniu gras