Re: gdm i różne rozdzielczości dla różnych użytkowników

On Mon, 06 Dec 2004 15:46:13 +0100, Jakub Ambrożewicz
<jakub.ambrozewicz@pkpik.pl> wrote:

> U mnie (właśnie sprawdziłem) działa, sprawdź czy wszystko robisz Tak Jak
> Być Powinno. Jeśli chodzi o rozdzielczość gdm to idea którą
> przedstawiłeś jest niemożliwa do zrealizowania bez dodatkowej biblioteki
> rozpoznającej użytkownika po zapachu ;). Biedny gdm nie może wiedzieć
> kto się będzie logował, więc korzysta z rozdzielczości ustawionej w
> XF86Config-4. Z kolei po zalogowaniu to już gnome-display-properties
> ustawia rozdzielczość i gdm nie ma o tym pojęcia.

ja mam taki mały offtopic jeszcze - jak zrobić żeby ludzie logujący
się na mój komputer mój.komputer.domena:1 widzieli gdm ?

--
Pozdrawiam, Wojciech Ziniewicz
wojciech.ziniewicz (at) gmail (dot) com