Re: gdm i różne rozdzielczości dla różnych użytkowników

Dnia 06-12-2004 15:46,Jakub Ambrożewicz napisał:
[]
> U mnie (właśnie sprawdziłem) działa, sprawdź czy wszystko robisz Tak
> Jak
hmmm... pytanie, co mogę robić Nie Tak? No nic, wieczorem jeszcze
pokombinuję przy kompie :)

> Być Powinno. Jeśli chodzi o rozdzielczość gdm to idea którą
> przedstawiłeś jest niemożliwa do zrealizowania bez dodatkowej
> biblioteki rozpoznającej użytkownika po zapachu ;). Biedny gdm nie
> może wiedzieć kto się będzie logował, więc korzysta z rozdzielczości
> ustawionej w XF86Config-4. Z kolei po zalogowaniu to już
> gnome-display-properties ustawia rozdzielczość i gdm nie ma o tym
> pojęcia.
aj, nie nie nie :) Źle się zrozumieliśmy. Ja chcę, żeby gdm _zawsze_
miał 800x600. Tyle, że jak mu to powiedzieć? Bo jak w XF86Config-4
ustawię 800x600, to nie mogę już włączyć wyższych rozdzielczości. Chyba,
że znów robię coś źle :( Jak powinien wyglądać ten kawałek XF86Config-4,
aby gdm miał 800x600, a użytkownik mógł włączyć np. 1280x1024?

misiek
***  Michal R. Hoffmann        |    <mailto:misiek@knm.org.pl>      ***
***             -= member of: KNM, ZUKiH, HCKU =-                   ***