Unformat ext3?

Mam problem, sformatowałem sobie partycję ext3. W głupi sposób,
przesuwałem, zmieniałem wielkości partycji i na chwilę potrzebna była mi
 mała, pusta partycja. Założyłem ją więc i sformatowałem w qtparted.
Niestety, sformatował on nie zaznaczoną partycję, a partycję, na której
mam /home :( Mam co prawda backup, ale sprzed kilku dni i trochę szkoda
mi kilku plików. Czy da się odformatować? Nic na niej nie zapisywałem,
po podmontowaniu widziałem że jest na nim /lost+found (pusty). Niestety,
R-Linux wykazuje (po Scan), że nie ma żadnych plików.
debugfs; lsdel
też nic nie wykazuje.

misiek
***  Michal R. Hoffmann        |    <mailto:misiek@knm.org.pl>      ***
***             -= member of: KNM, ZUKiH, HCKU =-                   ***