Re: sed + "/n" w wyrazie

Dnia niedziela, 5 grudnia 2004 01:01, Mateusz Łoskot napisał:
> User Wojciech Ziniewicz wrote::
[ciach]

> A tak, ale nie wiem czy zrozumiałem Cię dobrze i wyłapałem
> możliwe przypadki:
>
> sed -e 's/\n//g' <plik>
>
> Na przykład, mając plik z taką zawartością:
>
> aaa\nAAA
> bbb\nBBB
> ccc\nCCC ddd\nDDD eee\nEEE
>
> otrzymasz na wyjściu polecenia sed'a to:
>
> aaaAAA
> bbbBBB
> cccCCC dddDDD eeeEEE

Ponieważ mi powyższe nie działa (debian/sid), a swoją odpowiedź przypadkowo
wyłałem tylko do adresata wątku, a nie listę - tutaj także przedstawie moje
rozwiązanie:

sed -e s/"\\\n"//g $plik_z_eskejpowanymi_enkami

Pozdrawiam.

--
Lech Karol Pawłaszek <ike>
"You will never see me fall from grace..." [KoRn]