Re: Unidentified subject!

mpodkost@liza.umcs.lublin.pl writes:

> Otoz probuje zainstalowac debiana 3r2 na dysku sata (jedyny dysk jaki
> mam) i instalator prosi mnie o modul do obslugi sata, nie moge ich
> nigdzie znalezc a na plycie instalacyjnie ich nie ma (silicon image
> 3112).

Witam!

Mozesz skorzystac ze wskazowek zamieszczonych na stronie
http://www.debianusers.pl/article.php?aid=53, ale jesli to nie musi
byc koniecznie Debian Woody, to polecam instalacje Sarge'a za pomoca
najnowszej wersji instalatora Debiana (Debian-Installer RC2).
Instalacja pojdzie szybko i sprawnie, instalator wykryje Ci dysk
SATA i pomoze zalozyc partycje. Niedawno insatlowalem w ten sposob
Sarge'a na dysku Samsunga i plycie Microstar K7N2 Delta2-FSR nForce2
Ultra400.

> W czym jest problm, obawiam sie ze gdy rozwiaze problem glowny, to w
> debianie pojawi mi sie rowniez problem pomniejszy.

Dopoki tego nie sprawdzisz, to nie bedziesz wiedzial. Poza tym
domyslnym bootloaderem w Sarge'u jest GRUB ;D

Pozdrawiam,

P.