Re: Apache (MPM worker) i grsec - alerty w syslogu

Dnia 01-12-2004, śro o godzinie 12:10 +0100, Linuks pytania napisał(a):

> Jakubie! Nie po to włączałem grsec-a żeby go teraz wyłączać ;-). Z
> limitów w grsec-u to mam włączone limity na komunikaty żeby logów
> nie przepełniać. Poza tym włączone mam różne ograniczenia jak np.
> podwójny chroot itp. Limitów (ilościowych) innych nie mam.
> Grsec ma logować np. sygnały i je loguje. Pytanie było co wysyła
> sygnał nr 11 ...
Zapewne grsec właśnie. Niektóre opcje grsec powodują albo zdecydowane
obniżenie wydajności, albo całkowicie uniemożliwia działanie niektórym
programom. Na przykład PAX_NOEXEC psuje X, jre i wine. Idąc dalej tym
tropem, może MPM jest wielowątkowy, a masz na przykład włączony EXECVE i
zbyt małą liczbę procesów przyznaną dla niego (to tylko przykład).
Życzę zatem miłej zabawy w tropienie odpowiednich ustawień ;)

Pozdrawiam,
Jakub