Re: dwa pytanka,,,

>Witam,
>
>wlasnie przechodze z kapturka na drewniaka, i nie jestem pewien, czy
>dobrze wykonuje dwie czynnosci (jesli nie, to nie obraze sie za
>podanie mi mana badz urla):
>
>a) instalacja NVIDIA_kernel i GLX. instaluje tak samo jak na redhacie,
>dostaje komunikat 'NVdriver installed succesfully', poprawiam plik
>konfiguracyjny X-ow i koniec. driver niby jest, wszystkoo
>poustawialem, a tu dupa. czy musze jakos inaczej to zainstalowac? bo
>niby wszystko ok, ale logo NVIDII sie nie pojawia po wlaczeniu X-ow,
> [...]
Tez ostatnio tym sie bawilem i bez wiekszych problem udalo mi sie to uruchomic. Problemy pojawily
sie podczas uzywania.
Problem 1: Po przelaczeniu sie do trybu textowego i probie powrotu do Xow Xy zawieszaja sie.
Problem 2: Po wylaczeniu Xow w trybie textowym mam rozwalony kursor (jakies dziwne kolorowe kropki).
Jakies bugi sterownika czy cos innego?