Re: Debconf Mechelen

On Thu, 2013-08-15 at 20:41 +0200, Wouter Verhelst wrote:
> Hoi,
>
> Ik heb afgelopen woensdag de beslissing genomen om een bid voor debconf
> in Mechelen te organiseren (zie ook
> http://grep.be/blog/nl/debconfmechelen/debconf_bid voor details)

Cool, DebConf in eigen land.

> Zijn er hier eventueel mensen die interesse hebben om daaraan mee te
> werken? Het zou dan zijn als leden van het "local team". Daarvoor moet
> je "dicht" bij Mechelen wonen (waarbij "dicht" geïnterpreteerd moet
> worden als "ik heb er geen probleem mee om van tijd tot tijd eens tot
> daar te gaan), en moet je je min of meer kunnen engageren om daar voor
> de komende twee jaar (ish) tijd in te steken.

Ik woon momenteel op net geen 10 km van Mechelen, volgende maand zou ik
verhuizen naar Lier, wat ook niet al te ver is. Ik wil me hiervoor best
inzetten, echter is mijn tijd ook beperkt (hobby's en werk). Ik kan
doordeweeks wel enkele avonden vrij maken. Weekends vallen te bekijken,
ik heb nog geen definitieve kalender, maar de meeste zaterdagen tussen
31 augustus en half april zijn reeds opgevuld.

Mvg,
Steven