Debconf Mechelen

Hoi,

Ik heb afgelopen woensdag de beslissing genomen om een bid voor debconf
in Mechelen te organiseren (zie ook
http://grep.be/blog/nl/debconfmechelen/debconf_bid voor details)

Zijn er hier eventueel mensen die interesse hebben om daaraan mee te
werken? Het zou dan zijn als leden van het "local team". Daarvoor moet
je "dicht" bij Mechelen wonen (waarbij "dicht" geïnterpreteerd moet
worden als "ik heb er geen probleem mee om van tijd tot tijd eens tot
daar te gaan), en moet je je min of meer kunnen engageren om daar voor
de komende twee jaar (ish) tijd in te steken.

Alvast bedankt,

--
This end should point toward the ground if you want to go to space.

If it starts pointing toward space you are having a bad problem and you
will not go to space today.

  -- http://xkcd.com/1133/