Re: Uitnodiging voor de Bossche LUG!

2011/11/19 Emilien Klein <emilien+debian@klein.st>:
> Hoi Nederlandse Debian gebruikers,
>
> Wij zijn bezig met het opstellen van een Linux Users Group (LUG) in
> Den Bosch. Zouden jullie eventueel mensen kennen in of rond Den Bosch
> die geinteresserd zouden kunnen zijn?

Ik heb al 2 positieve antwoorden gekregen via deze Debian mailing
list, en via andere kanalen ook een stuk of 7, dus de eerste
bijeenkomst zal plaatsnemen. Om eventuele andere geïnteresseerde
Debian gebruikers te bereiken volgt hier een bericht dat ik vannacht
elders gepost heb:

Ik heb net een Meetup groep geopend, en onze eerste bijeenkomst er op
geplaatst: http://www.meetup.com/project073... Go check it out and
join the group, zelfs als je op de 29ste niet zou kunnen komen...
Er is ook een website opgestart: http://project073.nl. Daarachter
staat ook een mailing list, het zou handig zijn als je jij daar aan
gaat subscriben... Wij gebruiken trouwens op dit moment de IRC kanaal
van DukesOfhackers, de Bossche hackerspace: #dukesofhackers op
freenode.

Het plan voor 29 november is om rond 20u te beginnen. Samen met Dr.
Horrible en KingOfDos [van de DukesOfhackers] zijn wij op zondag een
aantal bars en restaurants gaan bekijken in centrum Den Bosch (en
hebben ook een paar biertjes gedronken, yay), en hebben 2 leuke
plekjes gevonden. Afhankelijk van hoeveel mensen komen zullen wij de
ene of de andere kiezen Wink Daarom zou het fijn zijn als je ons laten
weten dat je van plan bent om te komen, via de Meetup site of op de
mailing list (beide mag ook!)

Op dit moment hebben wij al ongeveer 8 personen die zouden komen, en
ik wacht nog op de reactie van ~15. Het ziet er goed uit, mensen!

Groeten,
Emilien

P.S.: Graag mij CC'en op de antwoorden, omdat ik niet aan de mailing
list ben gesubscribed...