Uitnodiging voor de Bossche LUG!

Hoi Nederlandse Debian gebruikers,

Wij zijn bezig met het opstellen van een Linux Users Group (LUG) in
Den Bosch. Zouden jullie eventueel mensen kennen in of rond Den Bosch
die geinteresserd zouden kunnen zijn?

Wij zijn van plan om een eerste bijeenkomst op dinsdag 29 november te
houden, ergens in Den Bosch. Het plekje is nog geheim, euh, nou, ik
bedoel dat wij dit nog gaan regelen... ;)

De bedoeling van deze eerste meeting is om elkaar te leren kennen, en
ook om de interesse van iedereen te kunnen bepalen. Als we eenmaal
regelmatig zullen meeten zal het niet alleen over Debian gaan, maar
ook over andere distro's, misschien soms BSD, andere FLOSS projecten.
En wij zijn nu in contact met DukesOfHackers, de Bossche Hackerspace.
Daardoor zullen wij zeker ook andere diverse topics bespreken, zoals
hardware, VOIP, etc.

Ik hoor het graag!

Groeten,
Emilien

P.S.: Graag mij CC'en op de antwoorden, omdat ik niet aan de mailing
list ben gesubscribed...