Re: Antwoorden naar lijst, hoe te doen

Johannes Alberts schreef:

> Hmmm, bij mij is de shortcut ctrl-i ...
> Dit is dan niet onder Debian, maar op Windows en Linux Mint.

Nu ik nog eens kijk staat de "i" onderstreept in het menu, toch staat er
achter "ctrl-L".  alt-E dan i dan <return> werkt wel als 'short'cut.

ctrl-I werkt niet, dan opent zich een nieuwe afspraak van de Lightning
agenda die ik heb geinstalleerd.

Ik ben overigens toch wat minder blij met de reply-to-list plugin, hij
maakt replyen voor andere mails wat trager.
Misschien is de tweede link beter.

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.

--