Re: Antwoorden naar lijst, hoe te doen

Op 20090818 om 17:51 schreef Paul van der Vlis:

> Je bedoeld Mutt zeker ;-)
>
> (bij geen enkele andere mailclient ken ik die handige functie, maar
> misschien dat Pine het ook heeft).

Voor Thunderbird is er https://addons.mozilla.org/en-US/thunderbird/addon/4455
en ook http://alumnit.ca/wiki/index.php?page=ReplyToListThunderbirdExtension

Van die laatste URL deze tekst:

   Alternately, the maintainers of Debian, Ubuntu, Suse, and Gentoo have
   taken pity on their users and incorporated my patch into their versions
   of Thunderbird (or Icedove in Debian). The extension will work as of
   Debian 4.0 (aka "etch"), Ubuntu 7.04, openSuse 10.2, or recent versions
   of Gentoo.

Uit Frans Pop zijn bericht begreep ik dat Kmail ook "Reply-to-list" kan.

Er zullen vast nog meer "de betere E-mail client" programma's zijn.
Mocht jij er eentje van kennen, laat het dan gerust weten.

Cheers