Re: Antwoorden naar lijst, hoe te doen

Geert Stappers:
> Er zullen vast nog meer "de betere E-mail client" programma's zijn.
> Mocht jij er eentje van kennen, laat het dan gerust weten.

Sylpheed. Je kunt kiezen uit: Reply to all | sender | mailing list.
En alles een eigen sneltoets toewijzen.

Maar er is nog een andere mogelijkheid in Sylpheed.
Aan de Debian-folder kun je vaste adressen toewijzen voor To, CC, BCC
en Reply-To, en ook nog eens een bepaald account, zodat zaken zoals de
precieze afzender, signature, user-defined headers enzovoort ingesteld
kunnen worden voor deze ene mailinglijst.

Voor dit bericht heb ik dus gewoon de Reply-toets gebruikt, en het komt
automatisch goed allemaal.