Re: Uitzendinggemist

Jan Willem Stumpel schreef:

> Ik heb het net weer eens geprobeerd -- met de "adblock" extension
> van iceweasel uitgeschakeld. Dat leek de oplossing; 18 minuten
> lang geen probleem; maar helaas, toen, pats.

Ik moest gisteren vanwege wat anders booten met de Debian live-CD, ik
gebruikte de Gnome versie. http://debian-live.alioth.debian.org/

Volgens mij installeert die live-CD vrijwel hetzelfde als de default
Debian installatie.

Ik moest inderdaad alleen het pakket gstreamer0.10-plugins-bad en zijn
afhankelijkheden installeren, daarna functioneerde uitzending gemist met
Totem.

Misschien ook een idee voor Jan Willem om het op deze manier te proberen
op zijn PC. Als het dan wel goed gaat, dan is het blijkbaar een software
probleem.

Toch wel geweldig overigens dat dat WMV-protocol nu ook werkt met alleen
opensource software, en nog wel alleen uit Debian main (nog beter
natuurlijk als iedereen over zou stappen op wat anders, maar OK).
Ik verwacht dat het niet lang meer duurt voordat ik hier volledig open
source draai.

Nog even over die live-CD:  Jammer dat je nu eerst /etc/apt/sources.list
moet editten voordat je pakketten kunt installeren, misschien is dit een
bug. Verder echt een prachtig product.

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.

--