Mediaspeler Ned. publieke omroep (was: Zijn er hier al mensen?)

Jan Willem Stumpel:
> Een probleem waar ik al lange tijd last van heb, en dat ik maar
> niet gefixt krijg, is het uitvallen van de mediaspeler van de
> Nederlandse publieke omroep: bij mij vliegt bijvoorbeeld
>
> http://player.omroep.nl/?aflID=8021782
>
> er steeds uit, na een (onvoorspelbaar) aantal minuten.

Start ik Iceweasel vanuit een x-terminal en open ik bovenstaande
site, of een andere site waarop mediabestanden voorkomen, dan
verschijnen honderden van deze regels in de terminal:

(firefox-bin:3420): Gdk-WARNING **: XID collision, trouble ahead

(firefox-bin:3420): Gdk-WARNING **: XID collision, trouble ahead

(firefox-bin:3420): Gdk-WARNING **: XID collision, trouble ahead

Dit in Sid, maar niet in Squeeze.
Is dit bij jou het geval? Loopt er iets vol na verloop van tijd of zo?