Re: configuració /dev/tty1

Finalment cercant per NVIDIA i el Debian he trobat que -crec- que és a
causa del controlador d'NVIDIA que m'ha derivat a:

https://forums.debian.net/viewtopic.php?t=41881
It is simple :)
Simply modify /etc/grub.d/00_header as follows:
On approximately line 77 you should see:

Code: Select all

if loadfont `make_system_path_relative_to_its_root ${GRUB_FONT_PATH}` ;
then
  set gfxmode=${GRUB_GFXMODE}
  insmod gfxterm

Insert one line as follows:

Code: Select all

if loadfont `make_system_path_relative_to_its_root ${GRUB_FONT_PATH}` ;
then
  set gfxmode=${GRUB_GFXMODE}
  set gfxpayload=keep
  insmod gfxterm

La lletra es petita però desplaça correctament i sembla que tot rutlla
bé.. un altre dia n'intentaré canviar la mida.

Gracies.

El dv. 25 de 11 de 2022 a les 15:20 +0100, en/na Jordi va escriure: