Re: configuració /dev/tty1

He provat amb diferents valors a rows i la pantalla es limita a aquest
valor, però no desplaça el contingut. Ara veig però, que el contingut
es desplaça quan vaig de tty1 a tty7 i torno al tty1 consecutivament.

Salutacions

El dv. 25 de 11 de 2022 a les 13:41 +0100, en/na Xavier Drudis Ferran
va escriure: