Re: Com deshabilitar actualitzacions automàtiques

El 20/7/22 a les 10:20, Joan ha escrit:
Bones,

No sé si és possible, però m'agrada saber si es poden deshabilitar les
actualitzacions automàtiques temporalment. No em refereixo a que no
s'executin, sinó sobretot a que no es descarreguin. Bàsicament per quan
estàs tirant de dades del mòbil per servir la wifi del portàtil.

En teoria la següent configuració a apt.conf hauria de valer:

APT::Periodic::Enable "0";

En el teu cas, l'hauries d'anar posant o traient d'algun lloc sota /etc/apt/apt.conf.d. No sabria dir-te quin seria el lloc adequat per posar-ho, doncs fa temps que no remeno la configuració d'apt (jo sóc de l'escola de quan encara estava tot en un únic fitxer...)