Re: Com deshabilitar actualitzacions automàtiques

Jo estic provant amb això, però encara no tinc clar si em fa cas:
sudo systemctl disable packagekit
sudo systemctl mask packagekit
sudo systemctl disable apt-daily-upgrade
sudo systemctl mask apt-daily-upgrade
sudo systemctl disable apt-daily
sudo systemctl mask apt-daily

Narcis Garcia

I'm using this dedicated address because personal addresses aren't masked enough at this mail public archive. Public archive administrator should fix this against automated addresses collectors.
El 20/7/22 a les 10:20, Joan ha escrit:
Bones,

No sé si és possible, però m'agrada saber si es poden deshabilitar les
actualitzacions automàtiques temporalment. No em refereixo a que no
s'executin, sinó sobretot a que no es descarreguin. Bàsicament per quan
estàs tirant de dades del mòbil per servir la wifi del portàtil.