Re: és vscode programari molest?

Jo vaig instal·lar vscodium, un vscode però segons tinc entés, aquest és lliure. No sé si vaig errat o no, per això ho comento.
Moltes gràcies a tothom i bona revetlla! Visca la flama de sant Joan 🤟

El 22 de juny de 2022 20:59:30 CEST, "Àlex" <alex@probeta.net> ha escrit:
Bones,

Fa uns mesos vaig haver d'instal.lar un programa de Microsoft a la meva Debian estable. Microsoft Teams concretament, per poder assistir a una videoconferència.

L'experiència va ser horrible. Era un programari molt "molest":

  - Em mostrava un pantallazo enorme quan jo iniciava sessió a Linux.

  - Si el treia de programes que s'iniciaven automàticament en iniciar sessió, es tornava a posar ell solet i tornava a mostrar el pantallazo.

  - El vaig desinstal·lar, i encara apareixia a la llista de programes s'iniciaven automàticament en iniciar sessió.

Ara sembla que hauré d'instal.lar VSCode, que també està programat per Microsoft, i us volia preguntar si també és un programa molest i fa coses rares al sistema o es comporta amb normalitat?

Salutacions i bona revetlla

    Àlex

--
Enviat des del meu dispositiu Android amb el K-9 Mail. Disculpeu la brevetat.