Re: és vscode programari molest?

Hola, Àlex,

Del VSCode no te'n puc dir res però algun cop que a la feina ens han convocat a un "Teams", vaig fer servir el navegador Chromium (crec que funcionà però d'aquella manera) o bé Google Chrome. Val a dir que el Chrome és menys agressiu que el programari Microsoft com bé apuntes. I si cal, s'instal·la, s'usa i després es desinstal·la...

Cordialment,
Josep