Re: Eina per gravar pantalla d'escriptori

Hola, robert:

> 2) Algú te idea de com usar una sessió X11 ara? Recordo que,
> fa un temps, quan això de Wayland va començar havia provat a
> passar de l'un a l'altre i tot va anar bé. Pràcticament podia
> fer les mateixes coses.  N'hi ha prou amb l'opció que jo he fet
> servir? He de modificar quelcom més en altres fitxers GNOME?

De fet, no has de modificar cap fitxer: a la pantalla de login de
GNOME, un cop has seleccionat l'usuari amb que vols entrar, surt
el diàleg per introduir la contrasenya però també surt una rodeta
a la cantonada de baix a la dreta que et permet triar amb quin
escriptori vols començar. En el meu cas surten:

- System X11 Default
- GNOME
- GNOME Classic
- GNOME on Xorg
- MATE

La tria persisteix en les següents sessions fins que tornis a
canviar la teva preferència.

Salut,
Alex

--