Re: ftp

Hola, no ho he mirat. El runbox el trobo força interessant i segur i te
uns preus acceptables. Abans de mirar els que proposes, miraré de
configurar un servidor a casa. Aquests trastos ja fa temps que fan
servir un tls antiquat i el fabricant no actualitzarà el
microprogramari així que hauré de trampejar fins que pugui.

Salutacions

Jordi

El dg. 21 de 11 de 2021 a les 16:19 +0100, en/na Alex Muntada va
escriure: