Re: ftp

Hola,

On Mon, Nov 15, 2021 at 11:54:20PM +0100, Jordi wrote:

> Tinc unes càmeres Foscam que ja tenen uns anys però que encara van prou
> bé dins de la pèssima seguretat que ofereixen. Fa un parell de mesos
> però, Let's Encrypt va caducar uns quants milions de certificats tls i
> amb això el meu proveïdor de correu -Runbox- ja no accepta els correus
> que les càmeres envien amb les imatges i el fabricant de Foscam no
> sembla disposat a actualitzar el seu microprogramari. La opció que faig

fa molts anys jo tenia una Foscam (a la que accedia a través de la
weva web; deu ser un altre model) i em vaig posar en contacte amb el
fabricant per demanar-los una versió més nova del microprogramari:
contra tot pronòstic me la van enviar i al cap d'un temps la van
publicar. Podries fer el mateix (el no ja el tens).

Una altra opció és que muntis un servidor de correu intern que només
accepti peticions de les IPs de les càmeres i reenvïi amb ssmtpd o
similar cap a la teva bústia.
No és la solució ideal però també te la pots plantejar.