Re: ftp

De fet, la primera intenció era deixar la rpi al poble i que fes de
pont entre un lloc i l'altre, però mentre la estic configurant estic
pensant en deixar-la a barna, bàsicament per deixar-la en marxa les 24
hores i que faci de servidor d'algunes cosetes. Al poble tindria
l'inconvenient de les dades ja que que faig servir un router tp-link
mr6400 v1 amb una sim que funciona a trompades amb la cobertura de
movistar (i que és la millor que hi ha ....). Per ara crec que el
millor es configurar un smtp a Barna que rebi les imatges del poble i
més endavant un pont rpi-Barna rpi-Poble no estaria malament.

Salutacions

Jordi

El dt. 16 de 11 de 2021 a les 11:31 +0100, en/na Carles Pina i Estany
va escriure: