Re: ftp

Hola,

On Nov/16/2021, Xavi Drudis Ferran wrote:
> Si tens control sobre el router que fan servir les càmeres potser pots
> muntar un túnel xifrat i ftp en clar però només dins del túnel. O potser
> això és més complicat que altres solucions que t'han dit.

això mateix havia pensat. O posar una Raspberry pi al costat de la
càmera que faci el túnel, només la contrasenya entre la càmera i la pi
aniria en clar (i en una xarxa diferent amb dos interfícies de xarxa a
la Raspberry Pi, etc.).

Aquesta idea funciona amb qualsevol maquinari (aquest cop la càmera
FOSCAM) que no s'actualitza i que cal que estigui més o menys connectat.

També tinc una FOSCAM a una xarxa interna que envia fotos a una
Raspberry Pi amb un servidor FTP, i son accessibles via WebDAV des
d'altres llocs.

--
Carles Pina i Estany
https://carles.pina.cat