Re: Editar arxius al postinst d'un paquet debian

Aquí he trobat una pàgina sobre el tema:
https://wiki.debian.org/Packaging

També t'adjunto un paquet com l'havia fet jo per a un programet (xhash
en ShellScript), i el programet que feia servir per a descarregar del
repositori Git i empaquetar (git-to-deb).

Allò que contenia el repositori Git es pot reconstruir a partir del
contingut del paquet .deb i algun dels retocs que fa l'empaquetador.

Narcis Garcia

I'm using this dedicated address because personal addresses aren't
El 21/6/21 a les 20:04, Daniel ha escrit: