Re: Mesurar rendiment d'una aplicació

__________
I'm using this dedicated address because personal addresses aren't
El 2/6/21 a les 20:21, Leopold Palomo-Avellaneda ha escrit:
> El 2/6/21 a les 10:19, Narcis Garcia ha escrit:
>>

> no ho crec. Jo voldria poder fer servir tota la capacitat de la màquina,
> no voldria una capa de virtualització.
>
> Leo

El teu objectiu és executar ràpid o bé mesurar el cost d'un procés per a
planificar execucions futures?
És la única manera que veig de controlar una CPU.

Tota la resta és creuar dits i esperar que la primera, segona, tercera,
etc. execucions vagin igual en maquinari real.
És la diferència entre fer una mesura a l'aire lliure o en condicions de
laboratori.

Narcis Garcia