Re: Mesurar rendiment d'una aplicació

Bones,

trobava a faltar els teus correus!!!!

El 2/6/21 a les 10:25, Xavi Drudis Ferran ha escrit:
> El Wed, Jun 02, 2021 at 08:13:46AM +0200, Leopold Palomo-Avellaneda deia:

> Jo no hi entenc però és que no veig perquè la CPU hauria de ser
> constant.  Si agafes un model de processador com el que feiem a primer
> de carrera a Computadors potser sí.  Però amb les complicacions que
> tenen les CPUs actuals ja és molt si aconsegueixen que els resultats
> siguin deterministes. Que el temps sigui determinista en condicions
> diferents és demanar molt.

Estem totalment d'acord.

> Algú ha parlat de temperatura, i sí, els processadors poden baixar la
[...]

no és temperatura.

> Quan l'ordinador té diferents processadors i cada processador
> diferents nuclis, també pots tenir més rendiment si tots els
> processos/fils de la teva aplicació acaben a nuclis del mateix
> processador i comparteixen alguna cache o tenen rutes més curtes per
> comunicar-se. Si al sistema hi ha molts processos potser el linux no
> aconsegueix distribuir els teus tan òptimament.  Fulleja per aquí per
> una idea del merder que representa
> https://blog.acolyer.org/2016/04/26/the-linux-scheduler-a-decade-of-wasted-cores/

Brutal!!!! He de mirar-ho amb calma.

[...]

> Has mirat perf ?
> https://perf.wiki.kernel.org/index.php/Tutorial

No, ara ho estic mirant.

Moltes gràcies.

Leo

Linux User 152692     GPG: 05F4A7A949A2D9AA
Catalonia
A: Because it messes up the order in which people normally read text.
Q: Why is top-posting such a bad thing?
A: Top-posting.
Q: What is the most annoying thing in e-mail?