Re: Detectar salvapantalles o blocatge d'escriptori

Hola,

Penso que la majoria de sistemes de bloqueig/salvapantalles permeten
interactuar via D-Bus.

Aquí en fan 5 cèntims:
  https://unix.stackexchange.com/questions/197032/detect-if-screensaver-is-active

Espero que sigui d'ajuda per començar a tirar del fil.

PS: Hi ha altres mecanismes com xautolock+slock, per exemple, no implementen
dbus.

--
Antoni Villalonga
https://friki.cat/