Re: GitLab de salsa.debian.org

Jo diria que ho vaig provar, i com que mai uso els logins de tercers
(github, gitlab) vaig mirar de registrar-me via mail, i em va passar
algo semblant... No recordo ja si ho vaig resoldre o, probablement, ho
vaig deixar estar...

--
Joan Cervan i Andreu
http://personal.calbasi.net

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de
ser útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no
val la pena viure'l" A. Camus

i pels que teniu fe:
"Déu no és la Veritat, la Veritat és Déu"
Gandhi

El Thu, 13 May 2021 07:08:53 +0000
Toni Mas Soler <antomassol@protonmail.com> va escriure: