Re: / plena

Si l'eina de còpies de seguretat l'has fet tu mateix, al disc de còpies
hi pots posar un fitxer de reconeixement. Per exemple «.cseguretat»
D'aquesta manera, abans d'executar la còpia el teu programet pot mirar
si hi ha el fitxer, de la qual cosa deduir si el dispositiu està muntat
o no:

if [ ! -f /mnt/copies.seguretat_2/.cseguretat ] ; then
	echo "No s'ha trobat el disc de còpies!"
	exit 1
fi

Si no és així, caldria saber quin programari utilitzes per a fer còpies.

Narcis Garcia

I'm using this dedicated address because personal addresses aren't
El 11/5/21 a les 16:09, Jordi Vila ha escrit: