Re: / plena

Bona tarda, al final he trobat el problema i ara ja tinc la partició al 30% ocupada.

Els diumenges es fa una còpia de seguretat que va a parar a un disc extern usb muntat a /mnt/copies.seguretat_2/dimenge (/dev/sdd2). Però com que l'altre dia varen tocar, es va deconectar i no es va muntar normalment.

En fer la còpia de seguretat es va crear el directori /mnt/copies.seguretat_2/diumenge a / (/dev/sda1) i per això es va omplir la partició i quan accedia a /mnt/... ho feia al directori / i d'aquí el lio.

No sé si hi ha forma d'evitar aquestes situacions.

Salutacions i gracies