Re: Engegada aleatoria

Jo de vegades faig servir el paràmetre d'arrencada break=mount per a
revisar discos abans que es muntin volums.
On es pot veure la llista d'etapes on es pot interrompre l'arrencada?

Narcis Garcia

I'm using this dedicated address because personal addresses aren't
El 16/3/21 a les 20:13, Lluís Gras ha escrit: