Re: [OT] Feedback (era Re: Algú vol col·laborar en aquest projecte?)

On Fri, Jan 22, 2021 at 11:38:31PM +0100, Alex Muntada wrote:
> Hola Adrià

> No coneixia la tècnica aquesta del sandvitx. Suposo que un repte
> important deu ser trobar coses positives perquè estem força més
> acostumats a veure només les negatives. Com ho entreneu això?

La meva percepció no és ben bé així sinó és que haver de donar
feedback fa mandra, per tant és més fàcil dir que tot és de color de
rosa i no hi ha res dolent a dir.
A més hi ha el rumor que donar feedback "negatiu" pot afectar d'alguna
manera el company.

Per pal·liar-ho, a més de predicar amb l'exemple, s'ha estructurat una
formació amb cursos per comunicar de forma eficient i com donar aquest
feedback, a més d'altres temes satèl·lit (el que es coneix com "soft
skills") però de forma que tinguin relació uns amb els altres. I tot
això sumat d'un acompanyament personal perquè cada persona té
necessitats específiques (tot absolutament voluntari).

> Això m'ha fet recordar el mètode de la comunicació no violenta
> d'en Marshall Rosenberg.

Gràcies per l'apunt (no el coneixia) i a la Wikipèdia per ser-hi quan
se la necessita :-)