Re: Algú vol col·laborar en aquest projecte?

2021-01-18, 15:37 (+0100); Alex Muntada escriu:
> Encara que en el fons potser estigui d'acord amb tu en algunes
> de les observacions que has fet, la forma en què les has fet
> em genera mal esperit, sobretot tenint en compte que les has
> fet públicament en aquesta llista. Em preocupa que hi hagi
> persones (com el mateix Joan) que deixin de fer preguntes i
> de demanar feedback dels seus projectes o idees per por als
> comentaris que facin alguns membres d'aquesta llista.
>
> Amb això no vull dir que deixeu de respondre i opinar; el que us
> demano, si us plau, és una mica més d'empatia i comprensió cap a
> [...]

Doncs a mi m'ha semblat una resposta molt adequada i respectuosa.  Jo
mateix estava a punt d'escriure una resposta semblant, però quan vaig
veure la resposta del Leo vaig pensar que tot el que volia dir ja ho
havia dit tot ell i molt millor que jo.

Concretament, què és el que trobes inadequat de la seva resposta?
Sembla que dius que li falta "empatia" i "comprensió", però jo no veig
ni una cosa ni l'altra.

I si algú deixa de demanar l'opinió sobre els seus projectes per por de
rebre una opinió negativa, personalment veig molt més preocupant el fet
que no sàpiguen afrontar les crítiques i les opinions negatives, que el
fet que deixin de preguntar.

Salutacions.