Anunci de Beca

Bon dia,

Em permeto de fer difusió d'una oferta de beca en la qual estic involucrat per
tal de millorar el suport del LaTeX a la llengua catalana, amb el prec que el
feu arribar a les persones que cregueu que poden estar-hi interessades.

PROGRAMADOR/A PER MILLORES EN EL SUPORT AL LaTeX EN
CATALÀ

Es busca col·laborador/a d'un projecte de l'Institut d'Estudis Catalans
d'actualització d'algunes parts de paquets de LaTeX com 'babel' o
'polyglossia' en l'idioma català. Treballarà entre 80 i 100h en règim de
teletreball sota la direcció d'un professor de la UPC. La retribució serà de
10€/h, bruts. La feina haurà d'acabar-se abans del novembre d'aquest any.

Es valorarà especialment el coneixement previ de l’entorn LaTeX i
l’experiència en sistemes de desenvolupament cooperatiu (git, github/gitlab).

Es demana als interessats que enviïn un correu electrònic explicant
experiències i motivacions i adjuntant un breu CV, abans del dia 31 de juliol
proper a una de les adreces següents:

Joaquim Bruna Floris <bruna@mat.uab.cat>
Joan Solà-Morales <jc.sola-morales@upc.edu>

Barcelona, 13 de juliol de 2020