Re: VirtualBox i Audio

Hola, Gonçal,

He fet una cerca. Te'n faig un resum del que he trobat que podria ajudar:

- si la configuració de so és 5.1 etc., passant-la a només estèreo pot ajudar (es redueixen els càlculs que cal fer per generar el so).

- afegint algun processador (nuclis o fils d'execució) més a la màquina virtual. No sé quants disposa l'hoste principal (que sempre n'ha de disposar d'alguna) però si en té 8, per exemple, assigna'n 4 a la màquina virtual.

- si la màquina virtual es troba ubicada en disc dur, passant-la a un SSD (es redueix el temps E/S que podria afectar a la gestió del so).

- (aquesta l'afegeixo jo) assignant més memòria RAM a la màquina virtual pot ajudar.

- canviant la configuració de la màquina virtual a "ALSA audio driver", controlador "ICH AC97" i instal·lant el controlador corresponent en Windows 10 (diuen que va millor que el de pulseaudio; interpreto que cal tenir ALSA en l'hoste, és clar). [1].

- (aquesta també l'afegeixo jo) usant alternatives en programari lliure directament en el Linux. ;-))))))))))))))))))))))))))))

Confio que ho puguis resoldre!

Salutacions,
Josep

[1]: https://stackoverflow.com/questions/28134018/microphone-in-windows-10-in-virtualbox