Re: (deb-cat) Avantatges de x86_64 sobre i686

El 13/7/19 a les 12:51, alex@probeta.net ha escrit:

> 64 bits acostuma a donar més rendiment en reproducció de vídeo, alguns
> algorismes d'encriptació/desencriptació, compressió/descompressió de
> fitxers

Pel comú dels usuaris, una part crítica és la navegació web, donat que
s'exigeix el correcte funcionament de grans plataformes web.
En quina mesura la renderització de pàgines amb Mozilla Firefox pot ser
més àgil tractant-se de x86_64 o i686?
Amb això, val la pena el sacrifici d'un 20% de RAM en un ordinador petit?